Ik ga bloggen in Canada

10 oktober 2017 - Ulft, Nederland

Over iets minder dan 2 weken is het al zover, dan vertrek ik naar Vancouver. Ik heb besloten dat ik ga proberen jullie mee te nemen op mijn avontuur. Ik zeg proberen want ik weet nog niet of ik het echt leuk vind en het vol kan houden om alle 6 maanden te blijven bloggen. Ik wil me namelijk niet verplicht gaan voelen of er gestrest door raken dat ik een blog moet bijhouden. Ik ga gewoon een poging wagen en we zien wel waar het schip strand. Ik merkte namelijk toen ik met Kasper op reis was in Azië dat het soms wel lastig was dat je 3x hetzelfde verhaal aan het appen was naar mensen en op een gegeven moment ook niet meer wist aan wie ik wat had verteld. Dus misschien is een blog dan wel de juiste oplossing. Ik ga deze blog niet op mijn Facebook delen of constant aan iedereen melden dat ik weer iets geschreven heb, dus als je op de hoogte wil blijven kan je je inschrijven voor de mailinglijst of je kijkt gewoon af en toe eens op deze site!

Op dit moment is eigenlijk alles al wel geregeld en begin ik er steeds meer zin in te krijgen. Daarnaast is het ook super spannend allemaal en voel ik me daardoor ook best nerveus. Kleine dingetjes die nog uitgezocht of geregeld kunnen worden spoken door mijn hoofd en ik ben soms bang dat ik belangrijke dingen vergeet. De komende week gaat Kasper ook nog eens verhuizen dus daar zijn we ook lekker druk mee. Het afscheid nemen van vriendinnetjes is ook al begonnen en op maandag 23 oktober is het dan echt zo ver. Om 15:00 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol en dan ben ik de komende 6 maanden niet meer op Hollandse bodem. Zodra ik in Canada ben zal ik jullie weer op de hoogte brengen!

Liefs,

Karen

1. Mieke:
    10 oktober 2017
    Karen heel veel succes en plezier in Vancouver. Kasper, jij ook heel veel plezier en succes in Veghel.
  2. Conijn:
    18 oktober 2017
    Heeeeuuull veeeeuulll plezier gewenst. Ze hebben daar vast ook sushi (toch?!) en het belangrijkste om mee te nemen is jezelf (en je paspoort)! Ik kijk uit naar je blogs die hopelijk gaan komen (en anders maar niet) en we spreken elkaar snel weer!
  3. Betty:
    19 oktober 2017