Nog even genieten

17 maart 2018 - Vancouver, Canada

De vorige keer eindigde met foto’s van sneeuw en nu zit ik heerlijk in de zon om deze blog te schrijven. Wel nog met een dik vest aan want het is een graad of 12 maar de zon op je gezicht is heerlijk. We hebben niet echt een tuin maar er staat een bankje naast onze ingang waar je aan het begin van de dag in de zon kan zitten. Het is heerlijk nu de lente hier wel een beetje heeft ingezet. Er zijn hier ook veel kersenbloesems die in bloei komen nu en het is een prachtig gezicht die roze bomen (foto houden jullie tegoed!).

Afgelopen week heb ik mijn stage verslag afgerond en dat is allemaal ingeleverd. Daarnaast heb ik nog wat dagen in productie gewerkt om Tiffany te helpen maar qua stage is het nu zo goed als klaar. Aankomende week heb ik vrij, dan nog een dagje productie en dan mijn eindgesprek met Tiffany dinsdag de 27e en de 29e mijn eind gesprek met mijn begeleidster van de universiteit. Dus precies voor Pasen zal alles afgerond zijn en zal ik afstuderen! Het is heel fijn dat dat bijna klaar is en dat ik nog een boel vrije tijd ernaast heb.

In de tussentijd ga ik nog even heerlijk genieten van mijn tijd hier. Zo ben ik vorig weekend gezellig met Kalia ergens wat gaan eten en hebben we daarna een ghost tour door vancouver gedaan. Er werden dan allemaal “spook” verhalen verteld wat een beetje creepy maar ook vooral interessant was. De volgende dag zijn we met nog een ander huisgenootje Pame gaan brunchen (omdat dat onze favoriete bezigheid is hier zoals je misschien hebt gemerkt). Pame is ondertussen ook verhuisd naar een ander huisje in Vancouver dus was ook als een soort van afscheid, ookal is ze niet echt weg uit Vancouver natuurlijk. Ik heb met Kalia daarna nog een flinke wandeling over de seawall gemaakt. Dat is het pad helemaal om Stanley park heen en was heerlijk.

Uit eten met KaliaHuisgenootjesWandelen over the seawallUitzicht bij mijn middagje park

Deze week heb ik ook nog een beetje rustig aan kunnen doen en dat was lekker want maandag was het zonnig en zelfs een graad of 19 dus heb ik lekker de middag in een park met een boek doorgebracht. Natuurlijk moest er ook nog wel wat gewerkt worden maar dit weekend gaan we gewoon weer verder met leuke dingen doen. Want over een paar uurtjes zullen Mark en Sven hier zijn wat super gezellig is. We gaan lekker veel van de stad bekijken, morgen hebben we bijvoorbeeld een tour door China town en we willen nog door de stad fietsen. Woensdag gaan de jongens lekker snowboarden in Whistler. En ga ik lekker wat gondels in en het stadje ontdekken. Een hele boel leuke dingen op de planning en vooral ook lekker veel uit eten waar ik erg naar uit kijk :P

Volgende keer zal er uiteraard een uitgebreid verslag komen over de avonturen met de jongens. Tot dan!

Liefs,

Karen

1. Dorien:
    Heel veel plezier met de jongens😘
  2. Dorien:
    Heel veel plezier met de jongens😘
  3. Mieke:
    17 maart 2018
    Heerlijk voor je dat het bijna klaar is. Maak er een mooie week van. Heel veel plezier! 😙
  4. Wilma:
    17 maart 2018
    karen dankjewel weer voor je blog. Je hebt een heel proces doorlopen. Sterk hoor.
    Ik merk zelfverzekerdheid bij je
    Groeten voor de jongens en geniet met elkaar.
  5. Mieke:
    Maak er een mooie week van. Heel veel plezier! 😚
  6. Tineke van den Berg:
    18 maart 2018
    Karen bedankt voor je felicitatie ! Ik wens je nog veel plezier de laatste weken, fijn dat het werk zo goed als klaar is. Veel plezier met Mark en Sven en geniet er nog maar even van !
  7. Bert:
    18 maart 2018
    Maak er een mooie week van met zijn 3en.
    Fijn voor je dat her bijna op zit.
  8. Simone Schutte:
    20 maart 2018
    Veel plezier met elkaar. Nog maar veel mooie en leuke dingen doen. Genieten dus!!